valmar.hu



Címlap információk vásárlási szerződés

Vásárlási szerződés

Nyomtatás

 

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Vásárlási Szerződésünket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve!

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

(A webáruházban (http://valmar.hu) elektronikus úton megrendelést leadó vásárlók részére)

1. Általános rendelkezések

A webáruház – a Valmar-Safety Kft. (székhely: 2367,Újhartyán, Újsor utca 7., adószám: 23388727-2-13) – továbbiakban: Üzemeltető – interneten elérhető termékkatalógusa, amely a Valmar-Safety Kft. által biztonsági, tűzvédelmi, hallásvédelmi és munkavédelmi felszerelések, tűzoltó és munkaruházat, védőszemüvegek, légzésvédők, szerszámostáskák, közúti eszközök termékeket kínálja eladásra, kiskereskedelmi értékesítésben. A Webáruházon keresztül történt elektronikus rendelésleadással a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre az Üzemeltető és a rendelést leadó ügyfél – továbbiakban: Megrendelő – között. A vásárlási szerződést a Megrendelő a rendelés leadásának véglegesítésekor fogadja e, és azt az Üzemeltető írásban megkötött szerződésnek tekinti. A Megrendelő a rendelés leadásának véglegesítésekor fogadja el ezen szerződés feltételeit.

2. Szerződő felek azonosítása

A vásárlási szerződés a Valmar-Safety Kft. (székhely: 2367,Újhartyán, Újsor utca 7., adószám: 23388727-2-13), mint eladó, és a Megrendelő, mint vevő között jön létre. Az eladó csak a http://valmar.hu oldalon, a Webáruház logójával és adataival jól felismerhetően azonosított internetes katalóguson keresztül leadott rendelésekért felel.

A Megrendelő a regisztrációs adatlap kitöltésével adja meg vásárlási adatait, amelyeket minden egyes rendelés leadásánál lehetősége van módosítani, és az Üzemeltető ezeknek megfelelően teljesíti a megrendelést és állítja ki a számlát. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő károkért minden felelősség a Megrendelőt terheli. Az Üzemeltető a nyilvánvalóan hibás vagy hamis regisztrációt jogosult törölni, továbbá kétség esetén a Megrendelő valódiságát jogosult ellenőrizni.

3. Termékek

A Webáruház az Üzemeltető által biztosított termékeket kínálja készpénzes, ill. előre utalással történő megvásárlásra. A termékek a következő kategóriákba kerültek besorolásra:
  • biztonsági felszerelések
  • tűzvédelmi felszerelések
  • hallásvédelmi felszerelések
  • munkavédelmi felszerelések
  • tűzoltó ruházat
  • munkaruházat
  • védőszemüvegek
  • légzésvédők
  • szerszámostáskák
  • közúti eszközök

4. Árak

A Webáruházban, a terméklistában és a termékek adatlapján feltüntetett ár, az adott termék végső bruttó fogyasztói ára, amelynek érvényessége kizárólag az adott megjelenés időpontjára vonatkozik. Amennyiben a Megrendelő megrendelést ad le egy termékre, úgy az eladó kötelezi magát, hogy a kiválasztott terméket a megrendeléskor érvényes végső fogyasztói áron szállítja ki a Megrendelőnek. Ezt az árat a megrendelésre küldött visszaigazolás tartalmazza.

Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes kondíciók vonatkoznak.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Kiszállítási díjaink:

A termékek kiszállítását a GLS végzi. A futárnál biztosított a bankkártyás fizetés.

súly előre utalás utánvét készpénzes átvétel
0 - 5 kg 1 050 Ft 1 400 Ft 0 Ft
5,1 - 10 kg 1 462 Ft 1 790 Ft 0 Ft
10,1 - 15 kg 1 719 Ft 1 960 Ft 0 Ft
15,1 - 20 kg 1 944 Ft 2 184 Ft 0 Ft
20,1 - 25 kg 2 153 Ft 2 394 Ft 0 Ft
25,1 - 30 kg 2 330 Ft 2 571 Ft 0 Ft
30,1 - 40 kg 2 700 Ft 2 950 Ft 0 Ft
40,1 - 50 kg 3 374 Ft 3 615 Ft 0 Ft
50,1 - 60 kg 3 904 Ft 4 145 Ft 0 Ft
60,1 - 70 kg 4 600 Ft 4 850 Ft 0 Ft
70,1 - 80 kg 5 300 Ft 5 550 Ft 0 Ft
80,1 - 90 kg 5 890 Ft 6 140 Ft 0 Ft
90,1 - 100 kg 6 280 Ft 6 530 Ft 0 Ft
Minden a továbbiakban megkezdett 50 kg után 3700 Ft

 

súly Ausztria Szlovákia Románia Horvátország
0 - 1 kg 2410 Ft 1950 Ft 2600 Ft 2410 Ft
1 - 3 kg 2550 Ft 2150 Ft 2950 Ft 2550 Ft
3 - 5 kg 2680 Ft 2270 Ft 3150 Ft 2680 Ft
5 - 10 kg 3100 Ft 2750 Ft 4050 Ft 3100 Ft
10 - 15 kg 3350 Ft 3150 Ft 4950 Ft 3350 Ft
15 - 20 kg 3700 Ft 3570 Ft 5800 Ft 3700 Ft
20 - 25 kg 4000 Ft 4050 Ft 6650 Ft 4000 Ft
25 - 30 kg 4350 Ft 4450 Ft 7500 Ft 4350 Ft
30 - 40 kg 4990 Ft 5300 Ft 9200 Ft 4990 Ft
40 - 50 kg 5650 Ft 6150 Ft 10850 Ft 5650 Ft
50 - 60 kg 6300 Ft 7000 Ft 12550 Ft 6300 Ft
60 - 70 kg 6900 Ft 7850 Ft 14300 Ft 6900 Ft
70 - 80 kg 7500 Ft 8700 Ft 15950 Ft 7500 Ft
80 - 90 kg 9150 Ft 9550 Ft 17650 Ft 9150 Ft
90 - 100 kg 9750 Ft 10500 Ft 19400 Ft 9750 Ft

Áraink az ÁFA-t tartalmazzák.



Előreutalás:

Amennyiben az utalást jelöli be a fizetésnél, akkor az utalás előtt a megrendelt termékek súlya miatt szükséges egyeztetni a szállítási költség pontos meghatározása végett.

Az átutalást a következő bankszámlára kérjük teljesíteni:

K&H Bank 10402128-50526585-82901008

A közlemény rovatba kérjük írja be a nevét vagy a rendelés sorszámát.
Miután átutalta a bankszámlánkra a teljes összeget a szállítási díjjal együtt, a terméke(ket)t az összeg beérkezése után adjuk kiszállításra.

Utánvét:

Amennyiben kiszállítással kéri a termékeket, és átvételkor fizet, akkor szállítási költségek mellett csomagonként az utánvétel díja is felszámolásra kerül (lásd a kiszállítási díjtáblázat).

Személyes átvétel:

A megrendelt termékek személyes átvételére is van lehetőség, melynek esetén szállítási díjat nem számolunk fel. Az átvételre székhelyünkön van mód, melynek címe:
Valmar-Safety Munkavédelmi és Tűzvédelmi Kft.
2367 Újhartyán, Újsor utca 7.

Az átvétel időpontjának meghatározásához előzetes egyeztetés szükséges.

5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 18 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

6. Az Üzemeltető felelősségvállalása

A Webáruház működésével, és a kiszállítással kapcsolatos tudnivalók a Webáruház „Információk” menüpontja alatt találhatók. Az Üzemeltető vállalja, hogy a fent jelzett dokumentumban leírtakat magára nézve kötelezőnek tekinti és azok teljesüléséért mindent elkövet.

7. A megrendelő felelősségvállalása

Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megrendelés jóváhagyása részéről ajánlatnak minősül, melyhez kötve van. Megrendelő rendelése(i) jóváhagyásával jelen szerződést elfogadja, és az itt leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el, melyért jogi felelősséggel tartozik.

Megrendelő vállalja, hogy az általa jóváhagyott rendelésekben megrendelt árut tartalmazó küldemények átvételéről és kifizetéséről gondoskodik az általa választott szállítási és fizetési módoknak megfelelően. Amennyiben a küldemény kézbesítése a megrendelő hibájából meghiúsul, az ebből eredő többletköltségeket a megrendelő megtéríti az Üzemeltető számára.

8. A szerződés hatálya

Jelen szerződés a megrendelés jóváhagyásával lép hatályba, és a megrendelés teljesülésével zárul le. Folyamatos rendelés esetén a szerződés mindaddig hatályban marad, amíg felek összes egymással szembeni követelése nem teljesül.

A Webáruház rendszere minden érvényes rendelésnek automatikusan rendelésazonosító-számot (rendelésszámot) ad, melyet a Megrendelő által megadott címre küldött rendelés visszaigazoló e-mailben közöl. Csak a rendelésazonosítóval rendelkező megrendelés érvényes!

A megrendelést a Webáruház a megrendelés leadását követően haladéktalanul, de legfeljebb 48 órán belül visszaigazolja. A Vásárlási Szerződés a visszaigazolással jön létre. Amennyiben a megrendelést 48 órán belül nem igazoljuk vissza, úgy a megrendelő az ajánlati kötöttsége alól mentesül.

A Megrendelő jogosult a megrendelés jóváhagyása után, de legfeljebb az azt követő 24 órán belül a szerződéstől díjmentesen elállni. Az elállást írásban, a rendelésazonosító-szám megjelölésével kell a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mail címre eljuttatni. Az elállás akkor érvényes, ha azt az Üzemeltető visszajelezte.

A Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet számú kormányrendelet alapján a Megrendelő a megrendelt termékek átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, kivéve, ha a megrendelt és kiszállított áru természete a visszaszolgáltatást nem teszi lehetővé, vagy ha az romlandó.

Ebben az esetben az Üzemeltető köteles a sérülésmentesen, hiánytalanul, eredeti állapotában visszaszolgáltatott termék(ek) ellenértékét a visszaszolgáltatást követő legkésőbb 14 napon belül visszatéríteni. Az elállási jog gyakorlása során a Megrendelőt kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.

Az Üzemeltető követelheti a Megrendelőtől a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárainak megtérítését.

A Megrendelő elállási szándékát írásban jelezheti a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mail címre eljuttatva. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. E célra szolgáló mintanyomtatványunkat ITT töltheti le.

Az Üzemeltető fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.

9. Panaszkezelés rendje

A Webáruház célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Megrendelőnek mégis valamilyen panasza van a vásárlási szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mail címen, vagy postai levél útján is közölheti. Áruházunk panaszát legkésőbb annak beérkezésétől számított 30 napon belül kivizsgálja, és a panasz közlésével azonos módon tájékoztatja Önt a vizsgálat eredményéről, valamint arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak a megrendelő rendelkezésére.

A jelen szerződésben és a kapcsolódó dokumentumokban nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint az elektronikus kereskedelemre és a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabályok az irányadók.

10. A szerződés nyelve, az alkalmazandó jog
A szerződés magyar nyelven jön létre és rá a magyar jog az irányadó.

11. Elérhetőségek

A webáruház (http://valmar.hu) üzemeltetője a Valmar-Safety Munkavédelmi és Tűzvédelmi Kft.
Székhely: 2367,Újhartyán, Újsor utca 7.
Adószám: 23388727-2-13
Cégjegyzékszám:13-09-147803 (Vezetve a Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróságnál.)
Nyilvántartási szám: 8/2011/B
Statisztikai szám: 23388727-4790-113-13
Képviselő: Válent István

Ügyfélszolgálat (nyitvatartás 0-24):
E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Telefonos elérhetőség munkanapokon 08:00-18:00 óra között.
Telefon: 06-70/458-1994
Tel./Fax: +36/29-373-135

Megrendelő kijelenti, hogy a dokumentumok tartalmát ismeri és tudomásul veszi.

Webáruházunk használatához oldalunk süti (cookie) fáljokat tárol a felhasználó gépén tárol. Ezek személyek azonosítására nem alkalmasak. Oldalunk használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. Adatvédelmi elvek.